torsdag 25 mars 2010

Själv-lyx o ego-presenter - JATACK!


Sladdar in på en glödande skosula för att sätta några radet på pränt. Har en hel del på gång idag, men det är kära bekymmer. Jobbar på med allt som hör yez D till...visitkort, planch-material...kluringar på web-butik och... ja, samtidigt ska det produceras lite, ingen vits med butik om inget finns att displaya ;) Och på tal om display är även det en sak som planeras för, en display på ett ställe i stan så jag kan visa upp mej för lite större massa...och så har jag ju Fika-försäljnings-premiär-dejten att planera för också..!! Men där har jag i alla fall löst lokalfrågan, så nu kan ni storma in hur många titt-o-beställningssugna fans som helst...I am redo!! ;)
Annars så lunkar livet sin gilla gång idag med städ, tvätt, hostiga barn, dagis- o tandläkartider som avbokas, läkartider som ska passas...jaaa, ni vet att sånt där man säger varje dag att " nu ska jag..."...fast som man när kvällen kommer insåg att man inte gjorde ;) Lat - trött...?? Jäkligt glömsk, brukar jag kalla det. När det gäller glömd tvätt kör jag stenhårt på stenålderspoängen... varför ska jag behöva jaga upp, fälla och släpa in tvätten i tvättstugan...jag är ingen stenåldersjägare. Finns ingen tvätt i tvättkorgen behövs det mao inte tvättas...right - ;)
Idag ska Doktor Maya få ett Klanbesök, som vi hoppas ska ge svar på en hel del frågor!! Dessutom kommer det troligtvis att ge ett par nya klackade basket-kängor i jeanstyg...och det är ju lite sweet , tröstpris, duktighetspresent...kärt barn har många namn men innebörden är densamma --> läkarbesök är en bra anledning till att skämma bort sej själv, utan dåligt slösa-samvete...eller hur XD
Mer själv-lyx åt folket...

...och kramen till mina finaste =*

Inga kommentarer: