söndag 21 mars 2010

Handmade, exclusivly...with love!!


Glad, gladare, gladast, Jess....japp så ser det ut idag. Har från ett mycket uppskattat håll och under lång tid fått super-stöttning och pepp i min smycketillverkning. Coaching i både planering och arbete men framför allt i att lära mej prissätta det egna arbetet, vilket är MYCKET svårt...men nyttigt!! ;) Har nu dessutom oväntat fått en beställning...mycket uppskattat, galet uppskattat...och det gav en hint om hur mitt arbete bör uppskattas, värderas och prissättas. Jag har fortfarande behov av att nypa lite i armen för att se om jag är vaken XD
Så med denna oväntade ego-boost kavlas armarna upp... >;-P...nu väntar snabb leverans på beställt jobb..och sen gäller det att ta tag i Plansch-skapandet och planeringen för display av mina alster på ett ställe i stan! Kan leda till mycket... "Fikadejt med Guldkant" är ju också ett jobb-projekt som är inplanerat till påsk och kräver lite förberedelse!! Och så smids nya planer på fortsatt utveckling av tillverkning... >8-S Alltsammans kära bekymmer och jag börjar nog våga tro att det som började som min lilla smyg-hobby ska kunna utvecklas till nått fantastiskt...exklusivt, hangjort...med kärlek...min kärlek!!

Kramen till alla mina finaste =*

PS: Behöver ni coaching har jag namn o nummer till den bästa ;)

Inga kommentarer: