tisdag 16 mars 2010

Å Punkbyxor åt mor....


Det är ett konstigt fenomen hur man med ålder blir mindre nogräknad...eller mindre nogräknad med kanske... ;) Min äldsta dotter tillbringade en hel dag i Göteborg och framför allt då shock,THE punkshop no1, för att införskaffa avslutningskläder. Väl hemkommen efter många bravader...ni kan ju tänka er två tonårstjejer på vift via tåg o spårvagn till, i och från Göteborg XD...hoppar hon in i sitt rum för att prova och visa upp. Efter ett litet tag dyker hon upp i vardagsrummet med ett par skottsk-rutiga byxor i näven, slänger dom på mej och säger:
- Här...!! Det e mina avslutningsbyxor jag köpte, men dom va för små så...GRATTIS PÅ FÖDELSEDA´N du som har ett litet arsle...!!
- Jahopp....eh....tack då...!?!
Min födelsedag är om tre dagar, dessutom gillar jag ju inslagna paket, kanske med en liten blombukett till...men... XD Nåja, en present är ju alltid en present, inslagen eller inte. Och med tanke på så ska jag väl vara väldigt nöjd med att överhuvudtaget en present av min tonåring. Och dessutom...hur många mammor får ett par skottsk-rutiga punk-capri med svarta fusk-hängslen i 35 års-present av sina tonårsbarn....??
Näää...vid närmare eftertanke var det ju faktiskt riktigt snällt...även om det inte var med mening...och som sagt, med åldern blir man inte så nogräknad...eller...?? XD

Kramen till alla mina finaste =*

Inga kommentarer: