tisdag 9 februari 2010

Inspirerande vänner ;)

Jag har absolut ett antal av världens finaste i mitt liv..when in doubt så skickar dom inspiration som heter duga XD Följande historia damp ner i mejlen...

Man är aldrig för gammal att starta eget.
En gammal gumma kom gående med två svarta sopsäckar på släp, en i var hand. Det var ett litet hål i en av säckarna och en hundralapp kom utfarande. Detta observerades av en poliskonstapel, som hejdade gumman och visade henne sedeln och hålet.
Tack snälla konstapeln, sa gumman. Hela säcken är full med hundralappar, Men tro inte att jag stulit dem. Jag bor precis vid fotbollsplanen och karlarna brukar kissa i min trädgård varje gång det är match. Då står jag där på lur med en rejäl häcksax och säger: 'Hundra kronor, annars klipper jag av den'.
Det var ingen dum idé, skrattade konstapeln. Är det hundralappar i den andra svarta säcken också?
Nej, det är ju inte alla som betalar...
Kramen till mina finaste =*

Inga kommentarer: