måndag 17 maj 2010

yippi-kay-ey....eh...japp!!


Japp, då vart det klart! Om en vecka är yezD ´s web-butik igång och redo för massornas jubel! ;o Ja eller åtminstone öppen för nyfikna att kika in och klicka runt bland bling-bling och bijouterier av alla de slag ;) Lång har resan kanske inte varit, men den har tett sej som ett tuggummi som legat i solen en sommardag...seeeeg och lååångsam!! Många regler att kolla upp, många myndighetskontakter, oändliga tvivel på att det man startat ska bli bra och emellanåt ren och oförfalskad ångest över alltings obegriplighet och oöverskådlighet.... MEN nu verkar det mesta vara redo och i fas såååå på måndag nästa vecka räknar jag med att allt e klappart, klart och besökbart...!!!

Mitt jobb, mitt verk, min tid, min svett, min dröm, MIN BUTIK!!
Så väl mött i Shoppen om en vecka...länk hittar du till höger i bloggen!!

Kramen till alla mina fina för stöttning, peppning, stora öron och regelrätta arselsparkar XD Ni vet själva vilka ni är...och ni är mitt guld... =*

Inga kommentarer: