tisdag 11 maj 2010

Pilsner o choklad...tack!!


Snabba vändningar i en galen värld...men livet ska ju vara en rejäl åktur där man i slutändan sladdar in lite från sidan med hof-flaskan i ena handen och chokladkakan i den andra, fullständigt slutkörd och sliten, samtidigt som man tjoar:
- Jiihaaa, vilken jäkla resa!! =*

Gårdagens irritationer är idag som bortblåsta med hjälp av ett trevligt telefonsamtal angående fotografering! Efter det följde en go ensam-stund med min äldsta dotter fylld av kvalitet! Ett styck lyckat tandläkarbesök....ja, hör å häpna o_O Samt ett övertagande av två svarta kanin-pojkar som behöver nytt hem <3
Ibland krävs det så lite för att uppskatta så mycket. Eller snarare, ibland är det nyttigt att öppna ögonen för det som verkligen betyder nått och gör en fluffig i hjärtat, snarare än att haka upp sej på andra människors oförmåga till ett njutbart liv. Egentligen är det väldigt synd om personer som bara kan ligga på topp i sitt må-bra genom att trycka ner andra till botten! XP

Men idag är jag stark och kan vara en så stor människa i min själ att jag iggar sådana dårar och njuter av mina små mirakler i livet! Ja som min Klan, mina djur, alla mina finaste, mitt blivande hem, måsen som ruvade utanför tandläkaringången (hon gjorde det iofs svårt att njuta men ändå XD) solsken, en ljummen bris, förmågan att älska livet och det som finns i det...

Klyshan lev livet nu...det går inte inte i repris är faktiskt inte så dumt. Och eftersom tiden är för värdefull för att slösa den på annat än sina fina så ska jag ta och crea diem - för det är dumt att ångra det man aldrig gjorde!!
Mer kärlek åt folket ;))

Och puss-i-pannan på alla mina finaste =*

Inga kommentarer: