måndag 3 maj 2010

Who is Zed? - Zed´s dead! ;)


Galen helg gick till sin ända och vad hade man lärt sej...jo, massor! För det första, vilket inte kommer som nån större nyhet kanske...människor med överdrivet alkoholintag slutar vara människor och förvandlas till efterblivna retarder vars favvo-ord av nån anledning blir "ööööööh" - gärna då med ett frågetecken på slutet. Mycket lustigt fenomen...och ett rätt, i slutändan efter fem timmars samkväm, irriterande fenomen för oss som olyckligtvis/ lyckligtvis är nyktra. Välj själv hur du vill se på saken... ;S
För det andra är det jäkligt roligt att vara ute på galejj och vara fullkomligt nykter...ja, bortsett från retarderna då...för alla tar för givet att man inte kan vara sååå rolig utan att vara berusad! Vilket lyfter ännu en fråga...tycker man då att alla vänner är jävligt tråkiga i vanliga vardagen om man bara är rolig när man klunkar pilsner eller suger på en bag-in-box?? Jag tycker ju att både mina vänner och jag själv är ett gäng rätt så roliga människor även till vardags, faktiskt! ;)) men efter en sån kommentar som:
- Ähhh, inte fan e du nykter, du e ju lika galen å rolig som oss andra ju...
så funderar man ju lite...är jag egentligen tråkig?? Och ännu värre, utan att fatta det.... tydligen?! Eller??? XD
Fast efter mina erfarenheter denna helgen skulle jag vilja påstå att sanningen nog snarare är det omvända... XD MEN, det finns guldkorn som faktiskt rent utav blir ännu mer hysteriskt roliga efter lite pils...TACK Vessige-mannen för magkramp på bussen hem X´D Du e underbar!!
För det tredje, tandvärk som uppkommer ett halvår efter en helrenovering i munnen suger...
det gör även tandsköterskor som påstår att det inte skulle finnas en enda akuttid hos tandläkaren på fjorton dagar!! På fullaste allvar fick jag en tid som låg en timme före tiden jag redan fått...så jag talade om för henne att det kändes lite onödigt att ta upp en akuttid för nån den dan, när de uppenbarligen har så dåligt med dom! Jag tror jag ska tala om för Jacob att han e den bästa bantningsmetoden jag nånsin provat på...tre veckor på kaffe o värktabletter gör susen för magmåttet vill jag lova! Synd bara att inte humöret - eller magen för den delen - är lika stormförtjust i behandlingen X~S
Men som sagt, en mycket lärorik och galet rolig helg har det varit, trots tandvärk och retatderade alkoholsvampar...och den tråkiga och helt nyktra Jess was born to ride...
Kramen till alla mina finaste =*

Inga kommentarer: