tisdag 11 januari 2011

Skrattådror o ansiktsböcker!

Vissa dagar känner man sej bara lite kluven...
Massa, många saker som ska göras...helst på ingen tid alls så man har massa, många minutrar och timmar till att göra annat.
Som dessa roliga och underhållande hushållssysslor som av nån anledning aldrig tryter utan bara förökar sej i trippel-hyper-hastighet. Växer tvätten upp genom golvet eller är det nån utifrån som helt sonika promenerar in och lämnar SIN tvätt här när jag inte är hemma, eller vad...? ;))
Ibland verkar tvätthögarna fööööör enorma ens för mina teens att ha producerat....ärligt talat...! (o.O)

Ett annat tidsmonster är alla sociala medier man envisas med att engagera sej i, men har man nu en ytte-pyttig liten buisness som man vill få att synas för att nå en bra take-off så är det bara att bläddra på bland alla dessa twitter, facebook, blogger, photobucket, bloggportalen....you name it...(X.x) Lägg till ett fungerande, men inte så väldans snabbt internet så förstår du varför den i vanliga fall skrynkliga Jesspannan mångdubblar skrynklet en dag som idag...jag är inte bara ute på facebook, jag transformeras TILL facebook...sweet mama! ;))

Men man ska inte klaga, rynkor är bara ett annat ord för skrattådror...och dom är inte att förakta! Hellre skrynklig och rolig än slät och bitter...och blir det för illa kan man väl alltid lyfta bort ett par sidor från facebook:en ;))

Kärlek o skrattådror åt folket...
...och kramen till mina fina =*

Inga kommentarer: