fredag 7 januari 2011

Let´s dance...


...är definitivt inte ett program jag nånsin följt. Men när nu tonårsdottern blev påmind av säsongsstarten efter att David Bowie´s Let´s dance stömmade ur högtalarna på väg hem från välförrättat värv i Ullared (i form av införskaffande av nya vinterkängor, följt av spel o kontrollsinspektion på retrohuset samt Pandurobesök) som överlevdes enkom för att vi, njaäää inte sket i det blå skåpet...men det gula huset! ;)) Så bestämdes det att kvällen ikväll skulle vikas till soffhäng med godisfrossa och just Let´s dance.

Och varför inte...en helkväll med båda mina tonåringar...med både kaffe, chips, choklad och en tillåtelse att få använda såväl oversized säckiga lånkallingar som fårskinnstofflor...vem kan väl motstå ;))Dessutom måste jag nog erkänna...innerst inne är Jess fortfarande helt förälskad i dansen jag aldrig satsade på, och ovanpå det lurar en galen kärlek till Tony Irving...fast det skulle jag väl aldrig erkänna XD

Chipsiga kramar o sockriga kaffepussar till mina fina =*


Och by the way, I´m an excellent dancer...in the dark XD

Inga kommentarer: