fredag 14 januari 2011

Egen-lyx-fredag!


Japp, efter att ha slängt av mina vildbassar på skolan for Taggråden och jag raka spåret till Posthuset där vi genast installerade oss som prinsessor...en framför datorn, och en rätt ner i ett hett bubbelbad...gissa vem, var?
Så medans Taggtråden bakade japanska kakor på spelo, ägnade Jess sej åt lite välbehövlig egenlyx i form av hemma-spa...bubbelbad, varmt som satan...ansikts-scrub, peel-off-mask, hårtvätt, inpackning! Sedan upp å frottera sej gris-rosa och fortsatte med fotvård, bodylotion, bi-oliv-creme till händer o fötter *ahhhhh* lite " å de toalett" från Ralph Lauren och så slutligen en goooo ansiktscreme!!
Det var fankemejjen välbehövligt efter gårdagens close incounter med råbock! Nu vet jag hur Farbror Joakim mår när han simmar i sina pengar... XD

Så medans jag nu softar till det med en lila extra kör vi lite ombytta roller och Taggtråden bubblar runt i det lilla badkaret...vilken start på helgen! (o.o)

Mer möjligheter till spa-lyx åt folket...
...och största, varma-å-relaxade kaffekramen till alla mina fina =*

Inga kommentarer: