söndag 11 april 2010

We´ll be back...


Har sagt aurevoir till Dagsås efter en uuunderbar påsklovsvecka i lantlig stilla solstrålig lunk. Love it!! Nu kan man knappt bärga sej tills all renovering är färdig så man kan börja flytta ut rent fysiskt (och inte bara i hjärnan, men jag har redan möblerat alla rum i huvet så flytten går nog smidigt) XD Som extra kanonslut på superb klanvistelse firade vi lilla mors fördelsedag...ja inte MIN födelsedag då, den har ju redan varit om nån lyckats missa det XD...nä, vi firade MIN lilla mors dag...med tårta...eh...njaaa okej då...familjen fika hade faktiskt flera så tårtor då då ;)) Och bullar, muffins, kaffe, saft och givetvis...det viktigaste av allt....skönskrål i form av Ja må hon leva, tätt följt av Happy Birthday och som avslutning tog vi Vad är det för dag... Sen kan man kanske spekulera i om tårarna i min ömma moders ögonvrår berode på att hon blev rörd eller det var falsksången som skar i öronen...? X´D Paket utdelades också...ett yezD designat svart mocca-halsband med hänge i form av en skyddsängel...och det verkade vara uppskattat... Så nu väntar bara en låååång kvälls tvagning för klanen...två och två, efter varann...här snackar vi back to basic med en familje-bad-dag XD

Kramen till alla mina finaste...njut av en underbar vårkväll <3

Inga kommentarer: