måndag 26 april 2010

VAD är en fillenojs...?


Sliter som en blå med att lära sej alla uttryck och konstigheter när det gäller web-butik! *suucka* Det är en helt nu sinnesrubbad värld som öppnar sej som jag har lite bekymmer att logga in i. Det är layouter och navigering, typsnitt och formatmallar, artiklar och grupperingar, kundens val och specialtext...och vad sjutton författar man ihop under rubriken "Köpvillkor och info" som låter proffsigt när man bara är trött i skallen och känner sej som en skalad banan...? OMG, kommer jag nånsin få kläm på dethär?! Dom kunde lika gärna skriva på Braziliansk Portugisiska o_O
Glädjande är dock nyheterna om min eventuellt icke nödvändiga operation...känns ju skönt om man kan få slippa. Jag är polypfri...och var dom misstänktes sitta förblir min hemlighet XD
Granet har haft en elektriker hos sej så nu börjar slutet närma sej...*jiiihaaaa* då fattas det bara färg på väggarna och lite golvmatta på plankgolvet...ja, bortsett från badrum no 2, men det kommer inte långt efter nu! Inflytt börjar kännas planeringsbart i kartongform snart!! *lycklig* Allt byggskräpet är också bortfraktat av underbar äkta hälft, som gör vid sin makas ångest-framkallare med leende guldbruna ögon ;)) <3 kärlek <3 Så i det stora hela...vad gör det att känna sej korkad framför web-butiksvärlden ett tag?? Jag får snart kläm på det också, med momssatser, köpinfo och allt - så smyg-geek jag är..!! Reglerna sätter jag väl som jag vill (bara för jag kan), och ABF kanske har en kurs i Braziliansk Portugisiska - vi är ju mycket för det där med främmande språk i Klanen XD
Och givetvis, mina fina, blir ni först att få veta när startsidan slår upp... >;~S

Kramen till mina finaste =*

Inga kommentarer: