måndag 4 oktober 2010

Stjäl inte min livslust...skaffa din egen!!


Jahopp, då har man varit lite dålig på det här med tankerenset...och det känns O_o Men denna helgen sa visst bara svooooosh....och så vart den förbi....
Det har hunnits med födelsedaxförberedelser, vänbesvikelser, gamla onda minnen, släktstolthet, smycketillverkning, marknadsförberedelser, barnens vänbesvikelser, ilska, frustrationer, låååånga utrensningspromenader i härligt höstig skog, ett lägrat lugn, en tillbakatagen livslust, energitjuvsutrensning, glädje över mitt och mina....och sen firades Zeldas femåriga födelsedag!
Närmare kåserier kring vart å ett av ovanstående ämnen får komma när bättre med tid erbjuds O_x
Så länge lämnar jag er med följande: folk som stjäl min livlust har ingen plats i mitt liv...sundare förnuft till de självgoda som dömer andra...och kramar i kubik till alla mina finaste =*

Inga kommentarer: