lördag 23 oktober 2010

Längsta nånsin...


Japp, så har det hänt!!
Jag har slagit rekord och kan stolt meddela att jag just nu är i det längsta förhållande jag nånsin haft...eh...bortsett från det jag har med mina goa vildbassar...ja, och med mamma oxå...å vissa vänner (kärlek till Laijza, 34 år ihop and still going XD)...å...nä, ni hajjar XD
Men sett till ett icke-platoniskt-förhållande så ligger vi på rekord , mannen å jag, med fantastiska och otroliga sju år tre månader och tjugofem dagar för att vara exakt! Det känns som inte ens hälften så länge, oftast...men så finns det ibland dagar när det känns som 83 livstider....O_o men hur det än är, vilken dag det än må vara och hur strävt livet ibland klappar en (vi har blivit några jäklar på lemonad efter alla citroner)...så är jag extremt och galet förälskad i min tok till äkta hälft...och jag skulle inte byta bort honom för mindre än...nä förresten, han är för bra för att byta bort helt enkelt, han gitter ju med, och älskar, MEJ! (Och så e vi så sabla snyggast ihop XD)
Kärlek till min galning som står ut med allt tok i Klanlivet...

...och kramen till alla mina fina =* (en extra till L just beacause *pussar-på*)

Inga kommentarer: