fredag 31 december 2010

Happy New Year...


...ja det får man verkligen hoppas på och önska för!
Efter två år av tråkigheter och oväntade avsked på olika sätt gör vi dagen idag till ett härligt avslut på 2010 med utomhusbrasa där vi eldat upp "det gamla", god middag med hela Klanen samlad och ett njutbart kvällshäng med havskräftor och go dricka ;)
Och så laddar vi givetvis för att ta emot det nya året ute på åkern med ett färgglatt bombardemang av raketer och diverse smällare samt - givetvis - skumpa på magnumflaska ;)

En varm tanke av kärlek går till alla mina fina som finns i mitt liv...TACK för allt ni gett under året i form av omtanke, kärlek, uppmuntran och vänskap! En öm tanke av saknad går till alla mina fina som inte längre finns i mitt liv...TACK för att jag haft förmånen att för ett tag ha haft er i mitt liv, med allt som det fört med sej...

Önskar alla mina fina ett härligt avsked till 2010 och en riktigt briljant start på 2011...må det nya året föra med sej allt gott åt er!

Kaffepussar å Raketkramar till alla mina fina =*

Inga kommentarer: