måndag 6 december 2010

BlåbärsKärlek...japp!!


En gång för många år sedan hoppade jag på att arbeta som Tupperware-representant, vilket väl slutade...hmmm...lite sådär ;)) Efter det lovade jag mej själv att ALDRIG jobba som säljare för något liknande igen, och det har jag hållt ända sen dess.

Men så förra året fick jag en diagnos på kronisk anemi...och givetvis tålde jag inga som helst järntillskott, vare sej svaga eller starka...vad göra?? Sprang då på något slags björnbärs-shot, som skulle vara bara sååååå bra! Ja, eller hur...?? tänkte jag skeptiskt...men, har man inget att förlora kan man lika gärna testa resonerade jag...och vilken tur att jag testade!!

Med Kyäni Sunrise blev min skalle nästan normal...eh ;))...ja så normal som den kan bli kanske XD Jag blev pigg, energisk och faktiskt riktigt munter. Min värsta glömska försvann och jag kunde faktiskt komma ihåg både var jag parkerat bilen OCH hur många barn jag haft med mej ut (JA, jag har faktiskt glömt barn och varit på väg hem utan både en och två st O_o)

Så efter ett par månaders, ja både till-å-från-test av produkten OCH brottande med försäljningsovilja, har jag nu gått mot mitt löfte jag avgav efter Tupperware-resan. Från av idag är Jess försäljare och representant av Kyäni Sunrise, för kunde denna produkt hjälpa mej (ett i egna ögon hopplöst fall) då vill jag absolut få vara med och se till att fler kan få må bättre!
Så är du intresserad, nyfiken, vill veta mer...mejla mej!

Mer "må-bra" åt folket...
...och värmande yllekramen till alla mina fina =*

Inga kommentarer: