torsdag 9 december 2010

Jess, the Dayhill ogre...


Jag älskar att bo i Granet!
Att slippa riskera fisiga grannar, ha naturen nästan inne i huset, vit snö på vintern istället för gul, eller svart, vilda djur som äter hos oss...vissa med mer uppskattade matvanor än andra men iaf XD, men EN sak har jag upptäckt att vi hade uppskattat mer att vara utan...!!

Den kemiska reaktion som KAN uppstå på färgat hår när man har egen brunn!!

Den kunde vi varit utan, om jag ska vara ärlig...för grönt känns liksom inte riktigt som min färg (o_O) Det som en gång var ljusblonda slingor på gränsen till vitt blev sakta men säkert en lätt grön nyans av blond...eh...Jess, the Dayhill ogre!
Kanske ville nån ha en förändring, kanske var vi för färglösa...kanske är det idag vi tar ett besök hos frissan och snyggar till oss....JAPP, det är det!

Och sen kan vi färgstarka och nyomgjorda, med frisyrer och färger som tål lantlig påverkan + ett antibrunns-schampo, åka hem till Granet, Dayhill....och fortsätta njuta av djur, natur och duschar med brunnsvatten...utan risk för grönläggning...den färgen gör sej ärligt talat bättre på Shrek, än på Jess (O.<)
Nytt schampoo till Jess....
...yllekramar å pannkyssar till mina finaste =*

Inga kommentarer: