fredag 11 juni 2010

Många järn i elden och massor att få gjort hindrar inte att det ändå smyger sej på en diffus men enträgen önskan om att....ghaaaa....ville oxå varit på Sweden Rock ikväll...!!! Inte för att jag är sugen på tältning i regnet, eller packade brölande människor som promenerar över en i leran! Nä det kan dom få ha för sej själva i Sölvesborg! XD
MEN jag hade velat se Eternal (of Sweden)! Och jag hade inte sagt nej tack till Sabaton heller...bland flera andra goodies som bjöds på i år! Men som Askungen så fint utryckte det, och med tanke på väder o vind så kan det ju vara tråkigt...och trist, kallt, vått och lerigt!! Ja...utan sol och uppehåll vet jag inte om bekväma Jess nånsin kunnat kalla det underbart!
Så vid närmare tanke så önskar jag rockersen lycka till i sina våta sovsäckar...själv har jag det rätt bra i vattentätt vardagsrum med skummande lager, trevligt sällskap och Sabaton i brunchrapporten nyss!! Men NÄSTA år...då blir det nog Rockweekend...om vädret tillåter...och vi gitter...eh...eller kanske bara en koncert ;))
Kramen till alla mina fina =*

Inga kommentarer: