tisdag 3 augusti 2010

En termos i gryningen...

....JATACK!!
Eller vad ska man säga..."den bjuder jag på..." XD
Vaknade till ytterst yrvaken klockan snortidigt idag...till och med INNAN Zelda vaknat...och fick syn på en man utanför mitt sovrumsfönster...hmmm??...på andra våning??...måste vara en hallucination, eller en dröm! I nått slags komatillstånd drog trött Jess täcket om naken kropp och somnade om...med en diffus tanke om att det är väl typiskt när man nu sover spritt språngande naken för en gång skull...

När jag senare blev väckt av Hjärtat o Taggtråden med en stooor rykande kopp kaffe insåg jag att mannen jag sett tidigare på morronen inte var vare sej en hallucination eller en dröm, utan ytterst verklig och på riktigt!! Nu han hade förflyttat sej till vardagsrumsfönstret och stod där och satte upp fönsterfoder...haaahaha...eh...hmmm....O_o

Tur man vare sej e blyg eller pryd...och tur att man har en sån elegant "fött-fyra-barn-kropp" som bara en äkta man kan uppskatta...och tur att vi har såna goa snickare med humor i överflöd...sååååå...finns väl bara en sak att säga egentligen...
...den bjuder jag på... XD!!

Kramen till alla mina fina =*

Inga kommentarer: